15-9-24 Nieuwe damgroep in Leuvenheim
Het mooie van de damclub is dat de ouders van de kinderen zien, dat hun kinderen veel plezier beleven aan het dammen. Het is dan ook een gezellige club, waar kinderen spelenderwijs leren om zich te concentreren.
Die positieve ervaring van ouders heeft een fantastisch bijkomend effect. Vaak wordt de helpende hand toegestoken. Zo er is een leuke spellenavond samen met de ouders georganiseerd. Er is bijgesprongen met de aankoop van een materiaalkast.

Voor veel kinderen is de reisafstand naar Eerbeek (waar nu de damclub speelt) te groot.
Gelukkig hebben ook ouders uit Leuvenheim en Brummen de damclub ontdekt. Zij stelden dan ook spontaan een ruimte voor het jeugddammen ter beschikking.
Alweer zo’n mooie reactie van de damouders.

Dat is een mooi initiatief, want nu hoeven de kinderen uit Brummen en Leuvenheim niet naar de damclub in Eerbeek te komen. De damclub komt naar de kinderen toe.

Ook worden dit jaar schoolactiviteiten in Brummen, Leuvenheim, Eerbeek en Hall georganiseerd.
Dit gebeurt in de vorm van een damfeest.
Vaak worden de kinderen dan lid van de damclub.

De reisafstand hoeft voor Brummen en Leuvenheim geen probleem meer te zijn.
De nieuwe jeugddamgroep start dinsdag 1 oktober om 18:30
De nieuwe locatie is “zorgboerderij de Maartenseplaets” Arnhemse straat 155 Leuvenheim.

Op de locatie Eerbeek (Scouting Tapawingo Veldkantweg 8c) wordt iedere donderdag van 18:30 tot 19:30 gespeeld.

Meer informatie harder1@telfort.nl